divendres, 3 d’abril del 2020

Píndola 3

Hola nois i noies de sisè! 

Estic rebent els vostres emails amb els treballs de les píndoles. He de dir que tenir notícies vostres em fa moltíssima il·lusió. Però el que em posa més contenta encara és veure fotos i vídeos vostres jugant al joc que us vaig proposar. Això és per dos motius: un perquè veig que són moments divertits que passeu en família i l'altre és per tornar-vos a veure. Es dibuixa un somriure a la meva cara cada cop que rebo un email!

Per això, he pensat que probablement us farà il·lusió també veure'm a casa jugant al mateix joc. Aquí teniu la prova de la casella 15

I per aquells que encara no han enviat cap píndola o no han jugat al joc us animo a fer-ho, és molt divertit! Som-hi!! Us espero! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada